Put your head on my shoulder 把頭靠在我肩上

 

Paul Anka~ 保羅安卡  

 

 

 

Put your head on my shoulder      Hold me in your arms,baby

 

Squeeze me oh so tight,   Show me  That you love me too.

 

Put your lips next to mine,dear    Won’t you kiss me once,baby

 

Just a kiss good-night,Maybe    you and I will fall in love.

 

 

 

People say that love’s a game     a game you just can’t win.

 

If there’s a way    I’ll find it some day

 

And then this fool will rush in.

 

Put your head on my shoulder     Whisper in my ear,baby

 

Words I want to hear,tell me       Tell me that you love me too.

 

 

 

Put your head on my shoulder     Whisper inmy ear, baby

 

Words I want to hear tell me        Put your head on my shoulder.

 

 

 

 

 

把頭靠在我肩上  , 將我擁入懷裡,寶貝

 

緊緊的抱著我  , 讓我知道你也愛我

 

把唇嘟到我的嘴唇旁邊  , 何不吻我一次看看,寶貝

 

只要一個道晚安的吻  , 也許我倆會墜入情網

 

 

 

人們說愛情像一個比賽  , 一個你贏不了的比賽

 

如果有機會  , 我要找一個人  , 然後像傻瓜一樣栽進愛河

 

把頭靠在我肩上  , 在我耳畔低語,寶貝

 

細訴我想聽見的言語  , 告訴我,告訴我你也愛著我

 

 

 

把頭靠在我肩上  , 在我耳畔低語,寶貝

 

細訴我想聽見的言語  , 把頭靠在我肩上

 

 

 

 

 

這首歌曲是Pual Anka在十七歲時創作的,非常浪漫催情,每次演唱會,他都會在這首歌曲時走下台,邀請台下一位女士共舞,會問她跟誰來~舞後告訴她,她是今晚與自己最匹配的女士,非常浪漫呢!

 

感謝  野馬  分享

arrow
arrow
    全站熱搜

    老葉 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()