(電影 Ghost 「第六感生死戀」主題曲)


 




 


Oh! My love, my darling


噢!吾愛,親愛的


I hunger for your touch


我渴望你的觸摸


A long, lonely time


在漫長、寂寞的時光裡


And time goes by, so slowly


時光緩緩的流逝


And time can do so much


而時光無所不能


Are you still mine


你仍屬於我嗎?


I need your love


我需要你的愛


I need your love


我需要你的愛


God speed your love to me


上天為我將你的愛加速前進


Lonely rivers flow to the sea, to the sea


寂寞的河流向大海


To the open arms of the sea


流向大海敞開的懷抱


Lonely rivers sigh, wait for me, wait for me


寂寞的河嘆息道:為我等待


Ill be coming home, wait for me


我將回來,為我等待


 



感謝 野馬 分享

arrow
arrow
    全站熱搜

    老葉 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()