Tennessee Waltz田納西華爾滋

 

I was dancing with my darling to the Tennessee Waltz

我和愛人共舞著一曲田納西華爾滋

When an old friend I happened to see

當我看見了一位老朋友

I introduced her to my loved one

我將她介紹給我的愛人

And while they were dancing

當他們倆共舞時

My friend stole my sweetheart from me

我的朋友從我身邊偷走了我的甜心

I remember the night and the Tennessee Waltz

我還記得那一夜和田納西華爾滋

Now I know just how much I have lost

如今我才明白我失去了多少

Yes, I lost my little darling

是的,我失去了我的小愛人

The night they were playing the beautiful Tennessee Waltz

在樂隊演奏著美麗的田納西華爾滋的那一夜

arrow
arrow
    文章標籤
    美樂欣賞
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 老葉 的頭像
    老葉

    alexyeh41的部落格

    老葉 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()